poniedziałek, 20 stycznia 2014

O organizerze


Z racji tego, że pojawiło się kilka próśb odnośnie mojego organizera, postanowiłam, że poświęcę mu krótki post. Parę osób nawet chciało sobie taki u mnie zamówić i naprawdę nie miałabym nic przeciwko temu ale pojawił się mały problem...
Na drukowanie mojego, z dość sporą ilością kartek (zresztą jak widać do najcieńszych nie należy) poświęciłam cały toner z mojej drukarki. W weekend zrobiłam mały wywiad ile policzyłby sobie standardowy punkt wydruku i uwierzcie mi, że mnie zatkało... jedna z najwyższych cen jaką usłyszałam przekraczała cenę dobrych zimowych butów.

Samo bindowanie i laminowanie okładki kosztowało mnie grosze więc postanowiłam, że po prostu dam wam do dyspozycji szablony, które sama wykonałam a reszta będzie należała do was!

Pod każdym zdjęciem znajduje się link do ściągnięcia pliku. Pliki są w formacie pdf. ze względu na lepszą jakość, jednak jeżeli ktoś miałby z nim problemy to napiszcie do mnie w komentarzach, postaramy się wtedy coś wymyślić.

Na początek szybka instrukcja, jak pobierać bądź drukować prosto z linka:


Obrazki wklejone na blogu nie są najlepszej jakości więc odradzam pobieranie ich. Wrzucone są tylko dla przykładu, oraz dla informacji co zawiera link


Strona pierwsza, przód i tył:


Link do pobrania: PRZÓD i TYŁ





Widok miesięczny:




Pomysły na posiłki:









Oraz lista zakupów i kartka na 'szybkie pomysły', które akurat wpadną wam do głowy a nie chcecie zapomnieć o nich.




Po opis wszystkich stron, zapraszam na mojego photobloga - weightwatcherlchallenge.

Jeśli chodzi o okładkę - również zrobiłam ją własnoręcznie, składając ulubione zdjęcia i obrazki. 

Tworzenie tego organizera zajęło mi troszkę czasu, więc będzie mi bardzo miło jeśli podzielicie się moim pomysłem na swoich blogach oraz oczywiście ze mną, jeśli już swój wydrukujecie!


2 komentarze:

  1. Super, bardzo przydatny post! Może jednak przekonam się i spróbuje swoich umiejętności manualnych w tworzeniu idealnego organizera? Zobaczymy..Na pewno szablon na posiłki sobie od Ciebie podkradnę :) Dziękuję bardzo za inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że udało mi się poddać inspiracje :) Uwierz mi, szablon jest mega prosty w wykonaniu, wszystko robiłam w Wordzie :)

      Usuń