środa, 26 czerwca 2013

Witam wszystkich! Hello everyone!

Pierwszy post nie będzie czymś wielkim. Chciałam się przedstawić, powiedzieć co nieco o sobie i o moim blogu, którego właśnie stworzyłam.

Opisując siebie, mogę ująć wszystko jednym słowem - indywiduum. Oczywiście nie to, że nie pasuje mi towarzystwo innych osób, po prostu lepiej pracuje gdy jestem sama, wszystko robię swoim tempem. Zależność od osób trzecich strasznie mnie przeraża, jeżeli ktoś mi wciska swoje racje to potrafię być bardzo niemiła. Niezależność sprawia, że to co mam zrobić, zrobię najlepiej jak potrafię - jednak odwrotny skutek przynoszą odgórne nakazy i mus postępowania według zasad, które ktoś mi z góry narzuca.


Konstruktywna krytyka jest moim atutem, do szewskiej pasji doprowadzają mnie osoby, które chcą sobie ulżyć poprzez chamstwo i buractwo - nigdy nie będę ich szanować. Lubię prowadzić dyskusję na poziomie ale jeśli chcesz kłócić się ze mną używając wyzwisk i capslocka - daruj sobie, bo zgniotę Cię słowem.

Na co dzień pracuję sobie w sklepie dla plastyków w dziale dekoracji wnętrz - niegdyś mój konik, teraz moje zszarpane przez klientów nerwy już nie potrafią cieszyć się tym hobby.

Studiowałam fizjoterapię, jednak nie szukam w tym momencie pracy w zawodzie - planuję wyemigrować za ocean.

Żyję sobie w Mieście Królów Polskich, które zarazem jest piękne i paskudne, spokojne i denerwujące, fascynujące i nudzące.

I myślę, że o mnie tyle wystarczy - resztę dopowie blog, który... no właśnie?

Długo nad tym rozmyślałam. Miałam w planach kulinarnego bloga, bloga o emigracji, daily blog itp. Stwierdziłam jednak, że będzie to, po prostu takie moje małe miejsce, które będzie zawierać wszystko.

Tak więc witam wszystkich, którzy mnie odwiedzają, dziękuję tym, którzy będą chcieli mnie czytać i zapraszam na następny post :)

---------------------------------------------------------------------------------------------
In English:

First note will not be something big I guess. I just want to introduce myself, write something about me and give a sneak peek of my plans for this blog.
Describing myself I can put everything about me in one word - individual. Of corse it's not like that I don't like company or something. I rather like to work alone and making everything with my own speed. Dependent of anybody scares me a lot, if somebody tries to press some of his 'wonderfull ideas' on me I became very unfriendly. Independence makes, that everything I have to do, I'll do my best.
Constructive criticism is my trump - but people who wants to get relief by being jerks and morons driving me crazy, I'll never respect that. I like discussions but If you want to kick my ass by insulting me or using capslock - just give yourself already punch on the face cause I'll crush you only with words.
I'm working in shop for artist in Decorating Section. It used to be my hobby but instead of that I have weak nerves. Customers can be very anoying
I used to study physiotherapy but I'm not looking for job in my proffesion right now cause I want to emigrate far away, behind the ocean.
I'm living in a City of Polish Kings, which is beautiful and awfull at the same time, peacefull and annoying, fascinaiting and boring place.
Ok, I think that's enough, rest of the story will be on this blog which.... hmm which what will be?
I was thinking about this for a while. I had plans with a cooking blog or emigration blog or daily blog... But I decided that will be a little space of mine, just about anything.
So, I think that's it and thank you for visiting me and I wish, you will become a regural guests! See ya!
Oh and:
P.S: Sorry but my english is not very well, so If you notice some mistake, please just tell me, I'll be gratefull :)

Oh, oh and one more - I'm addicted of coffee :P





Aaaaa i jeszcze jedno... jestem uzależniona od kawy ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz